Zwroty i reklamacje

ZWROTY

FORMULARZ ZWROTU


1. Ile mam czasu na zwrot towaru?

Poinformuj nas mailowo na adres yourflow.wear@gmail.com o chęci zwrotu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwracany produkt powinien dotrzeć do nas maksymalnie w ciągu kolejnych 14 dni. Zwroty dostarczone po tym terminie nie zostaną zrealizowane.

2. Jakie dokumenty powinnam / powinienem uzupełnić w celu realizacji zwrotu?

Uzupełnij formularz zwrotu, który znajdziesz TUTAJ. Możesz dołączyć go do paczki, ale chętnie przyjmiemy go w wersji elektronicznej, co pozwoli nam wspólnie lepiej zadbać o środowisko.

3. Czy muszę podawać przyczynę zwrotu?

Nie, ale Twoje uwagi pozwolą nam się rozwinąć i poprawić jakość naszych produktów :)

4. Na jaki adres odesłać zwrot? Kto ponosi koszt wysyłki?

Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać na adres: Yourflow, 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 45/16. Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta.

5. Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?

Tak, jedynym warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest brak śladów użytkowania, tj. plam, intensywnego zapachu, bądź prania. Produkty noszące wyżej wymienione ślady nie podlegają zwrotom oraz będą odsyłane do Klienta/Klientki na Jej/Jego koszt.

6. Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew pieniędzy?

Standardowa procedura zajmuje maksymalnie 14 dni roboczych.

P.S.
Będzie nam niezmiernie miło, jeśli zadbasz o środowisko i prześlesz nam zwracany produkt w oryginalnym opakowaniu.

 

REKLAMACJE

FORMULARZ REKLAMACJI

 

Jeżeli zdarzyłoby się, że produkt, który zamówiłaś/zamówiłeś posiada wadę, jak najbardziej możesz go reklamować.

1. Jak mogę dokonać reklamacji produktu?
Aby to zrobić prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy yourflow.wear@gmail.com. W zgłoszeniu należy opisać wadę i przesłać zdjęcia.

2. Jakie dokumenty powinnam / powinienem uzupełnić w celu realizacji reklamacji?
Uzupełnij formularz reklamacji, który znajdziesz TUTAJ. Możesz przesłać go do nas w paczce razem z reklamowanym produktem, natomiast chętnie przyjmiemy go tylko w wersji elektronicznej, co pozwoli nam wspólnie lepiej zadbać o środowisko.

3. Na jaki adres odesłać reklamowany produkt? Kto ponosi koszt wysyłki?
Paczkę z reklamowanym produktem należy odesłać na adres: Yourflow, 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 45/16. Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta.

4. Ile mam czasu na przesłanie reklamowanego produktu?
Paczkę z reklamowanym produktem należy odesłać w przeciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Wszystkie reklamacje wysyłane po tym terminie nie będą przyjmowane.

6. Ile czasu zajmie rozpatrzenie reklamacji?
Standardowa procedura trwa 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. Decyzje wysyłamy na podany w formularzu adres mailowy. 

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas wiadomość na adres yourflow.wear@gmail.com.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.